Khamis, 14 Mac 2013

AMIR

 Assalamualaikum semua...
Hari ni aku nak crite pasal die ni.. Handsome tak die? (>__<) haha!
Die ni sebenarnye adik aku yang no.2 ...
Name die Muhammad Amiruddin bin Zamri... Die lahir pada 6/9/1996 pukul berapa aku tak tahu... tapi cantikkan tarikh lahir die..
Die ni mamat jiwang.. Disebabkan muke die ni ala2 orang Bangladesh yang tak hitam tapi hidung mancung , ramai jugak la budak pmpuan yang sangkut dengan die.. 
Kalau mase aku sekolah dulu , penat aku nak melayan budak2 pmpuan yang kirim salam kat die...
Tapi Girls! Korang dah terlambat sebab adik aku ni dah berpunye tau...

P/S: Hari2 aku gaduh dengan Amir... Ade je yang tak kena antara aku dengan die.. Tapi at the end of the day , kitorang tetap berbaik semula... kitorang kan sibling !! 
Lot of love_your sister <3  :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan