Rabu, 19 Mac 2014

Dugaan

Setiap manusia pasti akan ditimpa dugaan, sama ada kecil atau besar.. cepat atau lambat.. dugaan yg kita hadapi itulah yang membuatkan kita kuat untuk menghadapi hari yang mendatang.. seorang sahabat pernah bgi tahu wahida : sabarlah wahida.. Allah bagi kita dugaan sebab Allah rindu nak dengar suara kita memanggil dan mengadu kepada Dia. Allah itu Maha Adil, setiap sesuatu yg Dia ambil pasti akan ada balasannya.. Alhamdulillah , wahida semakin sihat dan semakin kuat.. wahida anggap penyakit yang diberikan Allah sebagai kifarah dosa-dosa wahida, kerana itu wahida kena kuat menghadapi segala2 nya... sesuatu yang wahida pelajari semasa wahida ditimpa dugaan ialah kini wahida tahu bezakan yang mana kawan sejati serta yang mana kawan sementara =)

7 ulasan:

  1. Hai,cantik nye blog. Blogwalking sini . berminat nak join business 1whp ? modal serendah rm55 & income boleh mencecah rm700++ wechat:asmizazul25
    whatapps:0177052170

    BalasPadam
  2. tamo sedih2.. meh friend ngn Huda :) yes, pengalaman lalu mngajar kita untuk kuat mnghadapi ujian mendatang.. so, rise you head up to the bluish sky, forget your mistake, forgive yourself, forgiven others, and move on :)

    BalasPadam
  3. hehe.. thanks huda for the motivation :) your the best ! <3

    BalasPadam
  4. pengalaman yg lepas mematangkan kita... mana yg baik jadikan teladan dan tauladan... yg buruk jadikan iktibar... percaya lar kawan ketawa senang dicari dan tak perlu dicari kerana mereka dtg sndiri... kawan menangis susah dicari dan dia akan muncul dikala kita mengalami kesedihan / kesusahan... chilll dear :)

    BalasPadam
  5. thanks miss boo.. agree 100% with what have u stated :)

    BalasPadam
  6. hihiii... be positive ya... xyah fikir sgt...

    BalasPadam